- 09 november 2017
- | Bron: Argus
The Belgian Chocolate House wint Mercuriusprijs
The Belgian Chocolate House wint Mercuriusprijs Grootste chocoladeverkooppunt ter wereld The Belgian Chocolate House wint de Mercuriusprijs en krijgt daarmee de titel “winkelconcept van het jaar”. De eervolle tweede en derde plaats zijn voor Media Markt Wilrijk en Atelier Veritas. “The Belgian Chocolate House is Belgisch ondernemerschap op z’n best", aldus Claude Boffa (juryvoorzitter en academisch directeur van het Solvay Retail Management Programme). "De krachten werden gebundeld, topmerken uit de chocoladewereld werden verzameld in een concept dat volledig klopt. Belgische prestige en moderniteit onder één dak. Het concept werkt, want het is gefocust op een specifieke doelgroep: toeristen. Zowel de pricing als de service spelen hierop in. Het is een winkelconcept waarvan we hopen dat het binnenkort in elke grote luchthaven en treinstation prominent aanwezig is.” The Belgian Chocolate House-winkels zijn uiterst strategisch gelegen. Zo is Brussels Airport, waar de keten ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.