Heimtextil: the future is urban  

Heimtextil: the future is urban

Heimtextil: the future is urban 9-12.01.2018 Met meer dan de helft van de wereldbevolking die leeft in steden is urbanisatie één van de sleutelwoorden van onze tijd. Onder de slogan 'The future is urban' onthult het Theme Park op de komende Heimtextil (9-12.01.2018) hoe dit een impact zal hebben op wonen en werken in de toekomst. Heimtextil in Frankfurt is de wereldwijd toonaangevende beurs voor interieurtextiel en huishoudlinnen en telt het grootste aantal fabrikanten uit Azië. Hier ontmoeten groothandelaars, distributeurs en vertegenwoordigers van department stores rechtstreeks fabrikanten. Ook retailers kunnen er onder een eigen merknaam laten produceren. Heimtextil bezoeken kan makkelijk met de ICE-trein. Voor korting op de treintickets kunt u terecht bij katrien.galle@belgium.messefrankfurt.com.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional 

Professional maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.