naar top
Menu
Logo Print

Aquaplan geheel opgefrist

Nieuw logo, nieuwe huisstijl, nieuwe website
magazine

Aquaplan vierde zijn dertigste verjaardag met een heus rebrandingevenement. Op 27 januari stelden ATAB ceo Dirk Theuns en verkoopsdirecteur Peggy Boeykens het vernieuwde logo en de nieuwe huisstijl en website voor in Antwerpen. "In 1985 gingen we met onze ATAB producten naar de doe-het-zelfmarkt onder de naam Aquaplan. Ondertussen hebben we een assortiment van meer dan 250 producten, aangeboden door 800 verdelers in de Benelux en Noord-Frankrijk. Aquaplan is en blijft een A-merk, en we blijven investeren", aldus Theuns. De architect van het nieuwe Aquaplan is verkoopsdirecteur Peggy Boeykens. "Renoveren wint aan belang. Gezinnen doen het steeds meer zelf, dus komen ze ook met meer problemen in aanraking. Tegelijkertijd heeft de jeugd minder tijd. Daarom willen we met de nieuwe stijl de klussen vereenvoudigen, met heldere logo's die meteen duidelijk de toepassingen aangeven: blauw voor het dak, rood voor de muur, groen voor de tuin. Ook de website wordt volledig vernieuwd, met veel meer foto's en instructievideo's. Met het nieuwe logo wilden we blijven verwijzen naar onze kernwaarden. Het bekende huisje blijft behouden en wordt zelfs belangrijker. De baseline 'Aquaplan beschermt je woning' is ten slotte minder functioneel en speelt meer op emotie. Zo zijn we volledig klaar voor de toekomst!"

AQUAPLAN

AQUAPLAN

D'HERBOUVILLEKAAI 80
2020 ANTWERPEN
+3232483000
+3232483777