- 06 september 2017
Het belang van category management
Het belang van category management Opleiding door Luc Desmedt Category management is al meer dan 30 jaar oud, maar het is momenteel relevanter dan ooit. In een wereld waar de consument erg goed geïnformeerd is en steeds veeleisender wordt, in een wereld waar groeien een grotere uitdaging is geworden voor zowel fabrikanten als retailers, is het ontwikkelen van doeltreffende commerciele plannen van levensbelang. Strategisch category management is een ideale manier om dat te doen. Om die reden organiseert GS1 samen met Luc Desmedt (LD&Co) en GfK een driedaagse opleiding in category management, specifiek gericht op non-food. U leert er onder meer de basisregels van categorie management en hoe hierbij te maken van GfK-cijfers. De opleiding vindt plaats op 8, 15 en 22 november van 9 tot 5, in de kantoren van GS1. Voor meer informatie, contacteer Karen Arkesteyn (karkesteyn@gs1belu.org).
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.