'Best brands' in doe-het-zelf  

'Best brands' in doe-het-zelf

'Best brands' in doe-het-zelf Hubo en Brico op eerste plaats Hubo en Brico zijn de meest zichtbare doe-het-zelfwinkels in België. Dat concludeert de consumentenstudie Best Brands uitgevoerd door GfK op vraag van Serviceplan. Ze palmen de twee eerste plaatsen van de sector in. Gamma komt er net achter. "Terwijl Brico lichtjes beter scoort op ‘Share of Wallet, gaat Hubo met de eerste plaats lopen dankzij zijn resultaten voor ‘Share of Soul’ of de emotionele dimensie van het merk bij de consument", stelt de studie. "Het grootste onderscheid tussen deze twee merken zit in de ervaringen die ze hun bezoekers bieden. Meer dan een persoon op twee (52%) zegt dat zijn laatste ervaring met Hubo positief en memorabel was. Bij Brico komt dat neer op iets meer dan een op vier personen (44%). Bovenop deze cijfers stellen we vast dat 7% van de respondenten aangaf een memorabele maar negatieve ervaring te hebben gehad met Hubo en dat 12% een gelijkaardig antwoord gaf over Brico. Gamma ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional 

Professional maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.