- 06 augustus 2018
Meer mensen informeren zich online voor ze verbouwen
Meer mensen informeren zich online voor ze verbouwen Vooral jongere generaties hebben nood aan online informatie voor een woningverbetering Het belang van online informatie over woningverbeteringsproducten wordt elk jaar groter. Dat vooral onder de zogenaamde Millennials en digital natives. Wanneer het aankomt op woningverbeteringen, hebben de jongere generaties vaak minder ervaring en kennis. Zij hebben een grotere nood aan informatie bij de start van zo een project. De informatie die ze online vinden, heeft een invloed op hun beslissingen en merkvoorkeuren. Daarom is het belangrijk te weten in welke maten en op welke manier consumenten het internet gebruiken om zich te informeren over bepaalde producten. De European Home Improvement Monitor meet deze online oriëntatie en besluitvorming voor meer dan 100 producten. Hiervoor worden sinds 2014 elk jaar 26.400 Europese consumenten geïnterviewd. In totaal raadpleegt 39% van de consumenten het internet voor een aankoop, al ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.