Diversiteit blijft belangrijk in doe-het-zelf- en professionele retail
Niets is nog zeker, behalve het feit dat niets nog zeker is. In onze zoektocht naar duidelijkheid vergalopperen we ons wel eens, het risico bestaat dat we steeds voor de veiligste optie kiezen. Niet doen, zegt Daniel Van Cauteren. Luister naar uw klanten en stem uw assortiment af op hun specifieke behoeften. Bij aannemerstools, bijvoorbeeld.
Internationalisering, blurring, een veranderende mentaliteit: de doe-het-zelf- en professionele retail zijn onderhevig aan grote veranderingen. Schaalgrootte is een must om te overleven. Volledig artikel lezen
TRADITIE EN INNOVATIE BIJ AANNEMERSTOOLS
Het doel van zowel de gespecialiseerde vakman als de doorgewinterde doe-het-zelver is kwaliteitsvol werk afleveren. Zij weten ook als geen ander dat je dit beter kunt door met degelijke gereedschappen te werken. Volledig artikel lezen
TOYOTA START NIEUW PRODUCTOFFENSIEF VOOR LICHTE BEDRIJFSWAGEN
Toyota komt met een ambitieus groeiplan voor zijn bedrijfsonderdeel lichte bedrijfswagens (LCV). Dit doel wordt ondersteund door een versterkt aanbod van LCV-modellen en een nieuw merk, Toyota Professional. Volledig artikel lezen
Professional maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.