8 november 2017

VAKINFORMATIE OVER DIY, IJZERWAREN EN TUIN

Lees online

120pxDOBBIT PROFESSIONAL ONLINE

De sector staat niet stil, de mensen in de sector doen dat evenmin. Ook deze maand enkele opmerkelijke verhuizingen, gevolgd door een blik op Safti, dat in de prijzen viel op de voorbije editie van DIY, Home & Garden. Verder hebben we ook weer wat interessante dossiers in petto: zo ontdekt u onder andere hoe u uw klanten serieus helpt te besparen op hun energiekost.

Stefan Acke

WIE BEWEEGT ER?
Thierry d'Ambrosio naar Toupret
Arndt Teubner naar Enteco
Philip De Clercq naar Tremco Illbruck

Safti: alles voor de fysieke winkel

Beste doe-het-zelfzaak 2017-2018, zo mag Safti in Wetteren zich noemen na de afgelopen editie van DIY, Home & Garden. “Onze strategie is een fysieke winkel," zegt zaakvoerder Barbara Braeckman, “en ik denk dat we daar redelijk goed in zijn.
Lees meer

Heimtextil: the future is urban

Met meer dan de helft van de wereldbevolking die leeft in steden is urbanisatie één van de sleutelwoorden van onze tijd. Onder de slogan 'The future is urban' onthult het Theme Park op de komende Heimtextil (9-12.
Lees meer

Christmasworld 2018

Wat beweegt er op de markt van de seizoensgebonden en feestelijke decoratie? Een gevarieerd kaderprogramma toont wat de toekomst brengt en vooral: wat het goed doet in de handel.
Lees meer

HumuForte: 3 types gazonzaden

Na de uitbreiding van het HumuForte gamma met ECOfriendly potgrond, komen er nu ook gazonzaden in handige verpakkingen van 800 g t/m 10 kg bij. Het gamma omvat 3 types: Sport & Speel, Sier & Schaduw en Herstel.
Lees meer

Stofarme tegellijm steeds belangrijker

Het gamma van tegellijmen wordt steeds uitgebreider en complexer. Naast de traditionele lijmsoorten komen er steeds meer varianten op de markt. Zo wordt vandaag het gebruiksgemak van de installateur of het gebruik van grootformaattegels steeds meer in rekening gebracht.
Lees meer

'Discussies' houden ondernemers wakker

Ondernemers worstelen met heel wat uitdagingen en verantwoordelijkheden. Maar waar ze het meest van wakker liggen, zijn conflicten met diverse stakeholders: klanten, leveranciers, administraties, de fiscus .
Lees meer

Toiletzittingen evolueren naar comfort

We spenderen heel wat tijd op het toilet: gemiddeld vijftig minuten per week, wat neerkomt op zo'n 43 uur per jaar. Velen beschouwen een toiletbezoek als een echt ontspanningsmoment, waarbij comfort van groot belang is.
Lees meer

Help klanten 40% besparen op energie

Tochtwering is een segment dat bij de meeste consumenten niet 'top of mind' is, maar wel belangrijk wordt geacht. Het komt er voor de retailer dan ook op aan dit assortiment te presenteren op in het oog springende plaatsen, zodat deze producten zeker in de herfst en de winter effectief voor een stabiel inkomen kunnen zorgen.
Lees meer

Verf helpt binnenklimaat

Sigma Air Pure is een verf die de kwaliteit van het binnenklimaat verbetert. Dat is nodig, want de lucht binnen is tot tien keer meer vervuild dan buiten, onder andere doordat meubels, bouwmaterialen en tapijten vluchtige organische stoffen - zoals formaldehyde - uitstoten.
Lees meer

http://professional.pmg.be

Deze mail werd verzonden naar #KORTEMAIL#


uitschrijven - adverteren - nieuws melden - nieuwsbrief delen
Online magazine: Hoe helpt u uw klanten 40% besparen op energie?

Deze nieuwsbrief is een uitgave van Professional Media Group,
Torhoutsesteenweg 226, 2-6, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be