Hella reorganiseert productgroep

Car Body Lighting speelt in op nieuwste ontwikkelingen

Huidige trends zoals autonoom rijden, steeds meer elektronica en het verlangen van autofabrikanten naar meer individualisatie creëren nieuwe kansen op het gebied van buitenverlichting. Om goed op deze ontwikkeling in te kunnen spelen, zal licht- en elektronica-expert Hella de competenties van de productgroep Small Lamps op een nieuwe locatie in Ljubljana vestigen, nabij het hoofdkantoor van Hella Saturnus Slovenija. Ook de naam van de productgroep is aangepast en heet voortaan Car Body Lighting. De nieuwe locatie biedt werk aan 160 werknemers. De productgroep Car Body Lighting omvat alle producten op het gebied van buitenverlichting van een voertuig: van mistlicht, dagrijlicht, multifunctionele frontverlichting, mistachterlicht, hooggeplaatst remlicht, waarschuwingslicht, tot knipperlicht en kentekenverlichting. "Nieuwe verlichtingscomponenten bieden bovendien veel mogelijkheden om verschillende trends te ondersteunen, waarbij de buitenkant van het voertuig in het juiste licht wordt weergegeven", zegt John Kuijpers, hoofd Product Center Interior Lighting en Car Body Lighting. Het radiatorrooster of deurframes kunnen bijvoorbeeld verlicht worden. En lichtprojectie kan een unieke ervaring bieden door bijvoorbeeld de bestuurder te begroeten met welkomstlicht. De nieuwe naam Car Body Lighting dekt zo beter de breedte en de inhoud van het assortiment.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

Moestuinen zijn en blijven trendy

Moestuinen zijn een groeiend succes, en het aanbod groeit mee. Winkels die optimaal omzet willen genereren met hun moestuinsegment, laten hun aanbod er best uitspringen door middel van een kleurrijke en doordachte presentatie.

Producten voor auto, fiets en motorfiets optimaal verkopen in elk seizoen

Als DIY-zaak biedt u het best een breed totaalconcept aan, dat alle productgroepen voor de auto, fiets en motorfiets uit onze tabel omvat. Grijp daarbij ook de kans op extra omzet die de elektrische fiets biedt. Vele fabrikanten helpen u voor een optimale presentatie. Ook wijzen ze op enkele kansen tot crossselling en vertellen ze hoe u de producten voor auto, fiets en motorfiets, vaak sterk seizoensgebonden, optimaal inslaat.

Vergrijzing schept mogelijkheden voor badkameraccessoires

De huidige generatie senioren wil liever niet te snel – of helemaal niet – naar een bejaarden- of verzorgingstehuis. Daarom kiezen mensen er tegenwoordig vaak voor om hun bestaande woning aan te passen ...

Gereedschapshandel met café

In Knesselare staat sinds kort een gloednieuwe gereedschapshandel. Tools@Work is een beetje anders dan de meeste concurrenten: de zaak specialiseert zich in niet meer dan vijftien verschillende merken, waarvan ze wel een compleet aanbod heeft, en heeft zo goed als geen particuliere klanten. “We mikken resoluut op professionals, en op een geleidelijke groei", aldus CEO Kristof De Boever. “Daartoe organiseren we tweewekelijks kleine netwerkavonden en ook een aantal demoavonden per jaar. Met een duidelijk gesegmenteerd aanbod voor professionals en concepten voor beginnende zelfstandigen maken we het verschil."

Print Magazine

Recente Editie
12 november 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine