1,2,3 AutoService nu ook op Facebook

Er wordt ingezet op een perfecte combinatie van informatie en entertainment

De digitale ontwikkeling van het netwerk van onafhankelijke garages gaat een nieuwe fase in. 1,2,3 AutoService is voortaan namelijk aanwezig op Facebook. Filip Vandeven, garage concept manager Vlaanderen: “We lanceren deze pagina op vraag van onze garageleden en de particulieren. Na amper één week telt onze pagina al meer dan 1.000 fans.” Net zoals je wagen bij 1,2,3 AutoService in de handen van experts is, wordt de Facebook pagina ook beheerd door experts in hun vak. Je kan op de pagina terecht voor tips over veiligheid, auto-onderhoud … maar ook voor leuke weetjes en quizjes. Om de klanten extra in de watten te leggen geeft het netwerk ten slotte 170 elektrische auto’s ter waarde van 199 euro weg. Deze actie is geldig van 1 december tot 24 december 2017.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

Concurrentiële aanpak bij Fera dankzij Meno Group

Voor doe-het-zelfzaak Handy Home Fera zijn klantgerichtheid en diversiteit in het assortiment essentieel. Voor de Bornemse winkel was het noodzakelijk om de volgende stap te zetten. Dankzij het Meno Group-lidmaatschap,  kan Fera ...

Tecniba combineert drie doelgroepen

Tecniba in Bastogne combineert een Meno Pro, een Handy Home én een Home & Co. In de drie afdelingen van de zaak - bouwmaterialen, doe-het-zelf en keukenmateriaal op een oppervlakte van 7.000 m² - vinden zowel particulieren als professionelen hun gading. De zaakvoerders Olivier en Pierre, schoonbroers van elkaar, zien het internet als hun grootste concurrent wat de prijzen betreft. Ze blijven geloven in het belang van een familiale benadering en het belang van service en productkennis. Voor eigen merken zien ze een toekomst weggelegd.

Global DIY Summit 2018

We worden steeds luier: het was een van mijn voornaamste conclusies na twee dagen Global DIY Summit in Barcelona. Met 'we' bedoel ik in de eerste plaats de consument, die steeds dieper wegzakt in de comfortabele kussens van de technologie. Als retailer zult u zich allerminst lui of gemakzuchtig mogen gedragen, indien u wilt blijven voortbestaan: de klant verwacht van langsom meer. De tijd is rijp om hem op zijn wenken te bedienen, met 'do-it-for-me', met een naadloze online- en offline-ervaring, met een persoonlijke service en, als het even kan, ook nog met een aantrekkelijke prijs.

Metaleuven opent 'derde filiaal' op het internet

Al meer dan vijftig jaar is Metaleuven een begrip in de streek voor professioneel gereedschap en voor wonen en koken. Enkele jaren geleden opende Metamechelen, een tweede filiaal volgens hetzelfde recept. Binnenkort opent Metashop, een 'derde filiaal' dat alleen op het internet te bezoeken zal zijn. “We kregen meer en meer vragen van professionele klanten die zaken wilden bestellen buiten de kantooruren. Ook de particuliere klant kan online terecht. We willen online vooral op onze expertise spelen: we streven naar een totaalervaring voor de klant, of hij nu offline of online winkelt."

Print Magazine

Recente Editie
12 november 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine