MEER DAN 9 MILJARD EURO VLOEIT NAAR BUITENLAND

MAAR WEL OPPORTUNITEITEN OP KOMST

Onze buurlanden beleven gouden tijden, aldus Anton Delbarre (hoofdeconoom Comeos) op de voorstelling van het jaarlijkse e-commerceonderzoek van Comeos. In 2018 verdween meer dan 9 miljard euro naar het buitenland, waarvan 6,5 miljard euro online. Toch is er ook goed nieuws: er komt een nieuwe golf e-consumenten aan, met een typisch latemeerderheidprofiel: ouder, met een hang naar vertrouwde retailmerken. Andere bevindingen: zowel het vertrouwen in als het aantal gebruikers van e-commerce blijven groeien, er wordt minder teruggestuurd en er wordt meer online verkend en vervolgens offline gekocht dan andersom.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional 

Professional maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.