- 07 november 2017
Heimtextil: the future is urban
Heimtextil: the future is urban 9-12.01.2018 Met meer dan de helft van de wereldbevolking die leeft in steden is urbanisatie één van de sleutelwoorden van onze tijd. Onder de slogan 'The future is urban' onthult het Theme Park op de komende Heimtextil (9-12.01.2018) hoe dit een impact zal hebben op wonen en werken in de toekomst. Heimtextil in Frankfurt is de wereldwijd toonaangevende beurs voor interieurtextiel en huishoudlinnen en telt het grootste aantal fabrikanten uit Azië. Hier ontmoeten groothandelaars, distributeurs en vertegenwoordigers van department stores rechtstreeks fabrikanten. Ook retailers kunnen er onder een eigen merknaam laten produceren. Heimtextil bezoeken kan makkelijk met de ICE-trein. Voor korting op de treintickets kunt u terecht bij katrien.galle@belgium.messefrankfurt.com.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.