Jongeren kopen minder in dhz  

Jongeren kopen minder in dhz

Jongeren kopen minder in dhz DIY-zaken hebben nog een lange weg voor de boeg Het koopgedrag van de consument op het gebied van woonwarenhuizen is de afgelopen tien jaar drastisch veranderd. Van een traditionele verkoopbenadering in drie stappen (fabrikant - doe-het-zelfzaak/speciaalzaak - consument) naar een echte omnichannelaanpak. In de Europese home improvement monitor werden de verschuivingen in deze kanalen lange tijd gevolgd, zelfs op productniveau. In het laatste inkoopkanaalrapport (Q2 2018) werd gekeken naar diverse parameters zoals leeftijd, inkomen en DIY-ervaring en de invloed hiervan op het koopgedrag. Het is duidelijk dat het niveau van de doe-het-zelf ervaring (waarbij consumenten werden ingedeeld in renovateur, lichte doe-het-zelver, decorateur of geen doe-het-zelf ervaring) de sterkste invloed heeft. Renovatoren bezoeken de doe-het-zelfzaak het meest (55,8%), gevolgd door de lichte doe-het-zelver (47,8%), de decorateur (40,9%) en de groep ‘geen ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional 

Professional maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.