Hella lanceert online webcatalogus
Ruim 30.000 producten in verschillende productgroepen

Naast het ontwikkelen en produceren van vernieuwende producten, houdt Hella zich ook bezig met nieuwe manieren om informatie over producten met klanten te delen. Na de introductie van het grossiersportaal Hella Partner World in 2016, wordt nu een online catalogus met universele Hella producten gelanceerd. “Het assortiment van Hella bestaat uit ruim 30.000 producten in verschillende productgroepen. Dat som je niet zomaar even op”, aldus Marco van der Aa, algemeen directeur van Hella Benelux. “Met deze universele webcatalogus kunnen we klanten snel en overzichtelijk laten zien welke universele producten we allemaal te bieden hebben.” Op www.hellawebcatalogus.com zijn de productgroepen opgedeeld in meerdere categorieën, waardoor snel het juiste onderdeel te vinden is, inclusief productspecificaties. “Als één van de weinige leveranciers binnen de automotive sector heeft Hella hiermee een eigen online catalogus die universele producten zo overzichtelijk presenteert”, klinkt het. Voor directe klanten wordt later dit jaar een bestelfunctie aan de catalogus toegevoegd. De komende maanden zal de webcatalogus nog verder aangevuld en geoptimaliseerd worden.