- 31 januari 2020
- | 3 min. leestijd
- | Bron: Carfix
Hoe het ongeduld van mensen benutten en omzetten in winst?
Het is algemeen bekend dat consumenten over de hele wereld als gevolg van aanhoudende technologische innovaties steeds ongeduldiger worden. Er is een duidelijke vraag van mensen naar betere en snellere diensten ongeacht de sector. Uit recentelijk onderzoek1 is gebleken dat 79 procent van het management van mening is dat consumenten ongeduldiger zijn dan ooit tevoren. Wanneer klanten tijdens de eerste aanraking met een merk niet kunnen krijgen wat ze willen, vertrekken ze gewoon.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.