- 03 april 2019
- | Bron: Argus
Brabantia wordt 100 jaar
Brabantia wordt 100 jaar Iconische designs Het interieurmerk Brabantia viert haar 100ste verjaardag in 2019. Sinds 1919 hebben de slimme en duurzame producten en aantrekkelijke prints miljoenen huizen en levens opgefleurd. Brabantia begon in 1919 als Van Elderen & Co in het Brabantse Aalst. Van fabriek voor melkkannen, vergieten en trechters groeide het bedrijf uit tot een internationaal interieurmerk, bekend en geliefd vanwege de slimme en stijlvolle keukenspullen en andere huishoudelijke artikelen. De eerste pedaalemmers rolden van de band in 1955. Een ander hoogtepunt was de lancering van de iconische Patrice print in 1969, de beroemde kurkentrekker zag in 1985 het licht. Favorieten van nu zijn de unieke Bo Touch Bin en de Linn collectie, waarmee was uit de kast komt. Producten die zo mooi en fijn zijn, dat ze van dagelijkse klusjes fijne rituelen maken.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.