- 06 februari 2017
- | Bron: Shoes
Nieuwe strategie Débé
Nieuwe strategie Débé Daisy Lippens stond in voor de ontwikkeling J. De Beukelaer N.V., producent van kwalitatieve Belgische inlegzolen sinds 1952, lanceert zijn nieuwe lijn van luxe onderhoudsproducten voor schoenen en lederwaren onder het merk Débé. Daisy Lippens stond in voor de ontwikkeling en samenstelling van het gamma. Aan de hand van haar ervaring werd een no-nonsense productlijn samengesteld.Topkwaliteit, exclusiviteit en gebruiksgemak en eenvoud zijn de kernwoorden van het nieuwe Débé “Premium Leather Care” assortiment. Er werd gekozen voor een stijlvolle, neutrale en gebruiksvriendelijke eco-verpakking en een optimale prijs/kwaliteitsverhouding. Het compacte gamma zorgt bovendien voor een minimale investering en een eenvoudig stockbeheer voor de winkelier.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.