- 13 september 2017
- | 2 min. leestijd
- | Bron: Argus
Extra@Home
Als professional maakt u het dagelijks mee. Klanten bestellen een nieuwe vaat- of wasmachine en willen die meteen geïnstalleerd hebben. Het nieuwe voetbalseizoen begint en dus moet die tv meteen aangesloten worden. Geen probleem uiteraard, maar het vraagt wel tijd van uw medewerkers. Met de service van Extra@Home slaat u twee vliegen in één klap: een tevreden klant én optimale tijdsbesteding van uw personeel.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.