Brabantia wordt 100 jaar

Iconische designs

Het interieurmerk Brabantia viert haar 100ste verjaardag in 2019. Sinds 1919 hebben de slimme en duurzame producten en aantrekkelijke prints miljoenen huizen en levens opgefleurd. Brabantia begon in 1919 als Van Elderen & Co in het Brabantse Aalst. Van fabriek voor melkkannen, vergieten en trechters groeide het bedrijf uit tot een internationaal interieurmerk, bekend en geliefd vanwege de slimme en stijlvolle keukenspullen en andere huishoudelijke artikelen. De eerste pedaalemmers rolden van de band in 1955. Een ander hoogtepunt was de lancering van de iconische Patrice print in 1969, de beroemde kurkentrekker zag in 1985 het licht. Favorieten van nu zijn de unieke Bo Touch Bin en de Linn collectie, waarmee was uit de kast komt. Producten die zo mooi en fijn zijn, dat ze van dagelijkse klusjes fijne rituelen maken.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
12 november 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine