- 20 augustus 2018
Budget belangrijkste barrière voor dhz-klus
Budget belangrijkste barrière voor dhz-klus Esthetiek en comfort belangrijkste drijfveer Door te weten wat consumenten tegenhoudt om te renoveren, kunnen fabrikanten en winkeliers strategieën bepalen om de totale markt uit te breiden. Sommige detailhandelaren beweren dat vooral de prijs de consumenten afwendt. Bijna de helft van de Europese consumenten ondergaat veranderingen in de levensomstandigheden die leiden tot renovaties: een nieuw huis, ouder worden, pensionering, een baby krijgen of fysieke mobiliteit. De grotere projecten die deze veranderingen teweegbrengen, zijn een thuisuitbreiding, de installatie van een nieuwe badkamer of keuken of een complete renovatie van het huis. Toch is de groep consumenten zonder een verandering in de levensomstandigheden nog groter. Voor beide groepen zijn esthetiek en comfort vaak de grootste drijfveer om een woning te renoveren (zie figuur 1, hoofdindicatoren voor het project). Meer dan de helft van de Europese consumenten ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.