Budget belangrijkste barrière voor dhz-klus

Budget belangrijkste barrière voor dhz-klus  

Budget belangrijkste barrière voor dhz-klus Esthetiek en comfort belangrijkste drijfveer Door te weten wat consumenten tegenhoudt om te renoveren, kunnen fabrikanten en winkeliers strategieën bepalen om de totale markt uit te breiden. Sommige detailhandelaren beweren dat vooral de prijs de consumenten afwendt. Bijna de helft van de Europese consumenten ondergaat veranderingen in de levensomstandigheden die leiden tot renovaties: een nieuw huis, ouder worden, pensionering, een baby krijgen of fysieke mobiliteit. De grotere projecten die deze veranderingen teweegbrengen, zijn een thuisuitbreiding, de installatie van een nieuwe badkamer of keuken of een complete renovatie van het huis. Toch is de groep consumenten zonder een verandering in de levensomstandigheden nog groter. Voor beide groepen zijn esthetiek en comfort vaak de grootste drijfveer om een woning te renoveren (zie figuur 1, hoofdindicatoren voor het project). Meer dan de helft van de Europese consumenten ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional 

Professional maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.