Hamelin

Hamelin  

Hamelin Groupe Hamelin geeft nieuwe invulling aan de merkstrategie Groupe Hamelin geeft nieuwe invulling aan de merkstrategie Groupe Hamelin, het moederbedrijf van Hamelin BV, heeft onlangs aangekondigd een nieuwe invulling te geven aan de merkstrategie door middel van een herpositionering van de merken Oxford en ELBA. Zo zal in 2020 een groot deel van het ELBA-assortiment om worden gezet naar het merk Oxford. Aanleiding voor deze herpositionering is de reeds bestaande merkbekendheid van het merk Oxford en de stijgende vraag naar persoonlijke, onderscheidende producten. Merkbekendheid Eind 2018 heeft Groupe Hamelin een Europees marktonderzoek laten uitvoeren met betrekking tot de bekendheid van verschillende merken kantoorartikelen. Hierin zijn ruim 15.000 eindgebruikers (in de leeftijdscategorie van 12-65 jaar) in 11 landen ondervraagd. Mede op basis van de resultaten uit dit onderzoek heeft Groupe Hamelin haar merkstrategie heroverwogen en besloten over te gaan tot ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional 

Professional maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.