- 26 september 2019
- | 2 min. leestijd
- | Bron: Script
Hamelin
Hamelin Groupe Hamelin geeft nieuwe invulling aan de merkstrategie Groupe Hamelin geeft nieuwe invulling aan de merkstrategie Groupe Hamelin, het moederbedrijf van Hamelin BV, heeft onlangs aangekondigd een nieuwe invulling te geven aan de merkstrategie door middel van een herpositionering van de merken Oxford en ELBA. Zo zal in 2020 een groot deel van het ELBA-assortiment om worden gezet naar het merk Oxford. Aanleiding voor deze herpositionering is de reeds bestaande merkbekendheid van het merk Oxford en de stijgende vraag naar persoonlijke, onderscheidende producten. Merkbekendheid Eind 2018 heeft Groupe Hamelin een Europees marktonderzoek laten uitvoeren met betrekking tot de bekendheid van verschillende merken kantoorartikelen. Hierin zijn ruim 15.000 eindgebruikers (in de leeftijdscategorie van 12-65 jaar) in 11 landen ondervraagd. Mede op basis van de resultaten uit dit onderzoek heeft Groupe Hamelin haar merkstrategie heroverwogen en besloten over te gaan tot ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.